De zomer is begonnen.
Tijd van zon, warmte. Tijd om buiten te zijn.
Dat gaan we met deze tocht ook doen. We gaan eerst het water op. Genietend van de zomerzon roeien we een rondje over de Leijen.
Terug bij de roeiloods staat er een BBQ voor ons klaar. En hopen we nog lang buiten te kunnen zitten.
Laat de zomer maar komen.